Informaciono-komunikacione tehnologije u nastavi stranih jezika pre i tokom pandemije virusa COVID-19: pregled istraživanja na univerzitetskom nivou

Authors

  • Maja D. Veljković Michos
  • Valentina B. Bošković Marković

DOI:

https://doi.org/10.18485/analiff.2021.33.2.7

Keywords:

IKT, nastava stranog jezika, učenje stranog jezika, savremene tehnologije

Abstract

Cilj ovog rada je da prikaže i objedini stavove i očekivanja studentske populacije i profesora jezika o nastavi stranih jezika i upotrebi informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT), ali i o tradicionalnoj učionici i nedostacima upotrebe IKT u nastavnom procesu u univerzitetskom okruženju. Pregledom rezultata istraživanja autorki, sprovedenih neposredno pre novonastalih okolnosti izazvanih globalnom pandemijom COVID-19, kao i pregledom istraživanja tokom pandemije, nastoji se da se doprinese daljem unapređenju kvaliteta nastave stranih jezika uz odgovarajuću upotrebu novih tehnologija, uvažavajući mišljenja studentske populacije i nastavnog kadra. Možemo zaključiti, bazirajući se na rezultatima tri kvantitativna i jednog kvalitativnog istraživanja, da profesori jezika sa svojim pedagoškim i digitalnim kompetencijama imaju ključnu ulogu u unapređenju procesa nastave i učenja, nezavisno od okolnosti koje uslovljava savremeno doba.

Published

2021-12-13

How to Cite

Veljković Michos, M. D. ., & Bošković Marković, V. B. . (2021). Informaciono-komunikacione tehnologije u nastavi stranih jezika pre i tokom pandemije virusa COVID-19: pregled istraživanja na univerzitetskom nivou. Annals of the Faculty of Philology, 33(2), 135–150. https://doi.org/10.18485/analiff.2021.33.2.7