Настава страних језика на раном узрасту: приказ модела наставе и наставног плана и програма у Србији

Аутори

  • Дуња Д. Бранков

DOI:

https://doi.org/10.18485/analiff.2021.33.1.12

Кључне речи:

вишејезичност, основно школовање, језичка образовна политика

Сажетак

Теоријски део рада представља каква је настава у погледу учења страних језика у раном узрасту у свету, али првенствено у Европи, Србији и у земљама на територији бивше републике Југославије. Један од главних циљева рада јесте да се установи да ли постоји одговарајући програм наставе за почетак учења страних језика од зачетка основног школовања и који је тачно узраст најприкладнији за започињање оваквог учења. Представљена је анализа модела наставе одабраних земаља света и оних на територији бивше републике Југославије. Главни део рада представља изучавање наставних планова и програма путем званичних докумената у оквиру језичке образовне политике Србије основног образовања. Као закључак рада истиче се да је потребно унапређивање наставе, али да је развој плана и програма на добром путу, док се за почетак учења страних језика период између првог и другог разреда основне школе може узети као најпогоднији. Даље истраживање могло би да укључи друге земље у којима је развијена вишејезичност. 

Downloads

Објављено

2021-07-09

Како цитирати

Бранков, Д. Д. . (2021). Настава страних језика на раном узрасту: приказ модела наставе и наставног плана и програма у Србији. Анали Филолошког факултета, 33(1), 209–230. https://doi.org/10.18485/analiff.2021.33.1.12

Bрој часописа

Секција

Чланци