Evaluacija u nastavi italijanskog jezika: uticaj izbora tehnika i načina bodovanja na ishod testiranja

Authors

  • Dragana Ž. Mirčić Panić

DOI:

https://doi.org/10.18485/analiff.2019.31.2.11

Keywords:

testiranje, tehnika, bodovanje, gramatička kompetencija, razumevanje pisanog teksta, leksička kompetencija

Abstract

U ovom radu je predstavljeno istraživanje kojim su, kroz proces sastavljanja testa, njegove distribucije, evaluacije i analize dobijenih rezultata, kontekstualizovane i konkretizovane neke od teorijskih postavki iznetih u početnom poglavlju. Pažnja je bila usmerena samo na određene elemente ovog procesa: cilj nam je, naime, bio da ispitamo u kojoj meri metoda testiranja, odnosno izbor različitih tehnika i različit način bodovanja pilikom ocenjivanja istih elemenata lingvističko-komunikativne kompetencije, može uticati na krajnji ishod testiranja. U obradi dobijenih podataka korišćene su metode kvantitativne analize. Rezultati našeg istraživanja su pokazali da izbor različitih tehnika znatno utiče na postignuće, dok različiti načini bodovanja ne daju značajniju razliku u krajnjem ishodu testiranja.

Published

2019-12-20

How to Cite

Mirčić Panić, D. Ž. . (2019). Evaluacija u nastavi italijanskog jezika: uticaj izbora tehnika i načina bodovanja na ishod testiranja. Annals of the Faculty of Philology, 31(2), 217–240. https://doi.org/10.18485/analiff.2019.31.2.11